Neyron proqramlaşdırma dili



Yüklə 327,59 Kb.
səhifə1/2
tarix22.01.2020
ölçüsü327,59 Kb.
#30266
  1   2
kitabyurdu.org hipnoz


Hipnoz




ISBN 978-9952-8253-0-5 © Elçin Eyvazalı, 2020
Neyron proqramlaşdırma dili
Nlp nin qurucuları Dr Richard Bandler və John Grinder, hipnozun atası Dr M. Ericksonu incələdikdən sonra "hipnotik dil nümunələrini" aşkar etdilər.
Hipnotik dil nümunələri – insan zehnini sürətli bir şəkildə keçib altşüuruna əmr gizlətməkdir. Bu əmrlər şüur filtirinə taxılmadığından çox tez bir şəkildə insanın altşüurunda yerləşə bilər. Məsələn, altşüuru bir saray kimi düşünün. Hər sarayın olduğu kimi bu sarayın da bir mühafizəçisi vardır. Bu mühafizəçi bizim analitik zehnimiz, yəni tənqidi düşünmə sistemimizdir. Bu mühafizəçinin öz siyahısı var və bu siyahıda olmayan bir şey altşüura keçə bilməz. Bu siyahıda bizim inamlarımız, düşüncələrimiz, mənəvi dəyərlərimiz və normalarımız var. Biz bu keşikçini hipnotik dil nümunələri ilə keçirik.
Hipnoz təlqinlə yaradılan xüsusi bir şüur halıdır. Xalqın hipnozla əlaqədar bildikləri, filmlərdə gördükləri, romanlarda oxuduqları ilə məhduddur. Hipnoz bayğınlıq, özündən getmə, yuxu halı deyildir. Tam tərzinə hipnoz oyandırır, yatırtmaz. Hipnoz zamanı zehniniz indikindən daha açıq olur. Hipnoz zamanı insanın gözü bağlı olduğu üçün kənardan onu görən biri yatdığını zənn edə bilər. Bu bir yanılmadır.
Hipnoz elimi insan beyninin “trans” ya da “Məqsədindən kənar hər şeydən insanın diqqətini uzaqlaşdırma” xüsusiyyətində bir üsuldur. Müəyyən bir düşüncəyə, xəyala yüksək bir konsantirasiya ilə diqqətin cəmlənməsidir. Dinlərdə dini ritualların daha kalitəli olması üçün kənardakı hər şeydən zehini uzaqlaşdıraraq ibadət edilməsi hipnozdur.
Dəvamlı təkrar, beyininin hipnoz vəziyyətinə keçməsinin açarlarından biridir. Bir kəliməni dəvamlı təkrar etsəniz, bir müddət sonra modunuz dəyişər ya da sizi dinləyənin modu dəyişər. Bir xristian ayin qrupu bir araya gələrək dəvamlı

“Haleluya” sözünü müəyyən bir temp ilə tələffüz edərsə, bu hal qrupun zehinsəl vəziyyətini dəyiştirəcək və transa keçməsinə səbəb olacaqdır. Bir buddist “om mani padme hum” kimi bir mantranı müəyyən bir ritm ilə söyləyərək zikr etdiyində, bir müddət sonar zehin trans vəziyyətinə keçəcəkdir.


Və eyni şəkildə bir Mevləvi ayinində, dərvişin uzun müddət dəngəsini itirmədən yerində dönməsi, təkrar edilən musiqi və ritmin köməyilə zehinin trans vəziyyətinə keçməsiylə əlaqəsi vardır. Və yaxud bir zikr məclisində “Hu Allah” sözünü dəvamlı eyni ritm və temp ilə təkrar edən rufai bir dərvişin yanağına ağrısız şiş saplanmasının da beynin trans vəziyyətilə bir əlaqəsi var.
Eyni hal namazda olması ifadə edilən “huşu” vəziyyəti ilə də əlaqədardır. Hz. Əli döyüşlərin birində yaralınır, topuğuna ox saplanır. Oxu çıxartmaq istəyirlər, fəqət o böyük bir acı hiss edir. Bu zaman Hz. Əli “Mən namaza durum, oxu elə çıxardın” -deyir. O, namaza durduqdan sonra heç bir acı olmadan oxu tərəyağından qıl çəkən kimi çəkirlər. Burada önəmli olan nöqtə, insanın bir niyyətə özünü təslim etməsi, altşüurun gücünün ortaya çıxmasıdır. Bu hal eyniylə bir öyün ac qala bilməyən bir insanın Ramazan ayı bir ay boyunca bütün gün ac qalması kimidir. Hz. Əli Allahı tam diqqət və motivasiya ilə zikr etməsi, hər şeyi kənarda buraxan bir trans halıdır. Hz.Əlinin namazı günlük həyatda var olan və həyatı asanlaşdıran bir beyin hipnoz halıdır. Bunu öyrənənlər ibadətlərində istifadə edirlər.




Dr. Milton Erickson kimdir?
Milton Hyland Erickson dünyanın aparıcı hipnoz praktikası nəzəriyyəçisi və müəllimi kimi tanınır. Müasir tibbi hipnoz atası adlandırılan yeganə şəxsdir. Amerikalılar onu “cənab hipnoz olaraq tanıyır. Hipnozu hörmətli bir klinik vasitə halına gətirməkdə ən böyük paya sahibdir. Onun yalnız Fonix ofisində 30.000 xəstə ilə işlədiyi təxmin edilir. Tək Amerikada onun haqqında 100-dən çox kitab yazılmışdır. Dünyada onun adını daşıyan 50-dən çox institut var. Eyni zamanda psixologiya öyrəndi və tibb məktəbini bitirdi. Bu, həm Amerika Psixoloji Assosiasiyasının, həm də Amerika Psixiatrik Assosiasiyasının üzvü olmağa imkan verdi. Beləliklə, həm psixiatr, həm də psixoloq olan nadir xüsusiyyətləri olan bir alim idi. Onun metodu daxili mənbələrdən (inner resources) terapiyada istifadə etmək idi. Erickson, psixoterapiya və hipnozun yenidən qurulmalı və daha yaxşı istifadəsi lazım olduğunu müdafiə etdi. Erickson, danışanın problemini həll etmək üçün danışan ilə əməkdaşlıq edərək hipnozdan istifadə edirdi.
Ayaqlar hərəkət edin
Erickson, ilk fəlci 17 yaşında keçirdi.Yatağa düşdüyündə doktorların anasına səhərə çıxamayacağı sözünü dediyini eşidəndə içi qəzəblə dolmuş, anasından çölün mənzərəsini görməyə mane olan pəncərənin önündəki böyük dolabı yana çəkməsini istəmişdi. Səhəri görə bilməyəcəksə, gün batımını mütləq görməli idi. Beləliklə, anasına yaşamaq arzusunu elan etdi və ümid verdi, eyni zamanda onu gözləyən ölüm təhlükəsi qorxusunu yatırtmaq üçün bu qısamüddətli hədəfdə diqqətini topladı. Gün batımının yalnız yarısını seyr edə bilən Erickson, üç günlük komadan tamamilə iflic olaraq çıxdı. Bu halda keçirdiyi uzun müddət boyunca insanların sözlərdən necə istifadə etdiyini jest və mimikaların ünsiyyətdəki rolunu izləyərək başa düşürdü. Ona ən çox acı verən şey yalnız qalmaq idi. Çölü görəmədən kresloda yalnız oturduğu bir gün, pəncərədən gələn oyun səsləri, ağlını əlindən aldı. Pəncərədən böyük həvəslə baxıb başqalarına qoşulmaq istədi. O anda kreslonun biraz irəlilədiyini gördü. Böyük bir həvəslə özünə əmirlər verməyə başladı: “Ayaqlar hərəkət edin! kreslonu sallayın!” Ancaq bir şey dəyişmədi. Yorularaq bundan imtina etdi. Növbəti dəfə yenə gündüz xəyalına daldığı anda, təkərli kreslosunu hərəkət etdirə bildi. Erickson’un “bilvasitə təlqin” üsulunun kəşfi belə oldu. Bu şəkildə oyandırılan xəyal gücü vücuda, şüurun verə biləcəyindən daha güçlü bir şəkildə təlqin vermişdi. Erickson iki il içində, özünə yeriməyi öyrətdi və bunu o günlərdə iməkləyən bacısını izləyərək etdi.
Hipnoza marağı
Tibb oxuyarkən, hipnoza olan marağı üçüncü kursda başladı və Clark Hull tərəfindən verilən mühazirələrdə bu marağı təcrübəyə çevirdi. Məzuniyyətdən sonra psixiatriya sahəsində işə başlamış və psixologiya üzrə magistr dərəcəsini almışdır. Qısa bir müddətdə Worcester Dövlət Xəstəxanasında baş psixiatr oldu. 4 il sonra, Michiganda, tədqiqat mərkəzinin direktoru və Wayne Dövlət Tibb Məktəbində dosent oldu. Daha sonra eyni yerdə professor olan Erickson klinik psixologiyada bir məsləhətçi professoru olaraq işə başladı. 1952-ci ildə o, sağ qolu, ayağı, arxa və boyun əzələlərini və nitqini təsir edən poliomielitin ikinci bir hücumuna məruz qaldı. Sonra ölənə qədər yaşadığı Arizona ştatındakı Finiksə yerləşdi. Orada həm terapiya, həm də tədqiqatlarına dəvam etdi. Dünyanın bir çox ölkəsində çoxsaylı konqres və konfranslarda iştirak etdi.

Amerika Klinik Hipnoz Dərnəyinin fəxri üzvü, Amerika Psixiatrik Assosiasiyasının və Amerika Psixopatoloji Birliyinin fəxri üzvü idi və Amerika Klinik Hipnoz Jurnalı təsisçisi və redaktoru idi. 1980-ci ildə ölümünə qədər işini davam etdirdi. 150-dən çox araşdırma, məqalə, nəşr, 2 kitab və bir çox kitab geridə qoydu.


Kano gəzintisi və hekayə istifadəsi metodu

İlk fəlcindən sonra qismən sağaldıqda, tam sağalması üçün bir səfər planlaşdırdı.Viskonsin çayı boyunca gəzməyi və düşərgə qurmağı düşünürdü. Ancaq birlikdə yola çıxmağı düşündüyü dostu son anda gəzintidən imtina etdi. Erickson ailəsinə tək səyahət edəcəyini bildirmədən cibində cəmi 5 dollarla yola düşdü. Bu səfərin məqsədi əzələləri gücləndirmək və xəstəliyi məğlub etmək idi. Tək olmasına baxmayaraq bu səfəri edəcəyindən əmin idi. Altı həftə sonra cibində beş dollarla evə qayıtdı və əzələlərini gücləndirdi. Bu səyahət sonunda nəhayət yenidən gəzməyi öyrənmişdi. Universitetə getmək istədiyi üçün gəzməyi öyrənməli idi. Kano gəzintisində qarşılaşdığı balıqçılara hekayələr danışdı və mükafat olaraq onlardan nahar qazandı. Hər dəfə ac qaldıqda, balıqçıların yanına gedib onlara hekayələr danışdı və altı həftə boyunca bu şəkildə qidalandı. O anda hekayələrin insanlara çox təsir etdiyini kəşf etdi. Sonrakı illərdə insanlara təsir etməkdə və terapiyada tez-tez hekayə elementindən istifadə etdi.



Mənə duz verə bilərsən?
Erickson yemək yeyərkən, duz lazım olanda kiminsə bunu hiss etmədən ona duz verməsinə təsir edə bilirdi. Birdən masada oturanlardan biri, bunu niyə etdiyini başa düşmədən Erickson-a duz verdiyini görürdü. O, böyük bir məharətlə sözlərin içinə “duzu mənə verərmisən” təlqinini gizlicə yerləşdirirdi. Bu gizli təlqin duzu verən şəxsin altşüuru tərəfindən qəbul edilirdi.



Kahin
Hipnoz deyincə ağla ilk olaraq gələn sehirbazlıq kəliməsi ilə yanaşı kahinlər haqqında düşünməmək mümkün deyil. Gəlmiş-keçmiş və tarixin yaddaşında qalmış ən məhşur kahin Edqar Keysi adlı medyumdur.
Edqar Keysi ilk dəfə qeyri adi bacarığını 9 yaşında kəşf etdi. O, dərslərindən çətinlik çəkirdi. Atası saatlarla izah etdiyi dərslərin nəticəsini görməyincə, əsəbləşərək Edqarın qulağından elə bir sillə vurdu ki, o stuldan yerə yıxıldı. Yerə uzanan Edqar özünə gəldikdən sonra qeybdən belə bir səs eşitdi: “ Əgər sən bir az yatsan, biz sənə kömək edərik”. Kimin bunu söylədiyini və səsin haradan gəldiyini Keysi bilmirdi, o sadəcə bu səsi eşitdiyindən əmin idi. Bu hadisədən sonra Edqarın dərsini mükəmməl öyrənməsi üçün, sadəcə hər hansı bir kitabı başının altına qoyub yatması kifayət edirdi.
Edqar Keysi məktəbi bitirdikdən sonra atası ilə birlikdə sığorta agentliyi açdı. Lakin larinqit ilə xəstələnərək səsini tamamilə itirdi. Aradan bir müddət keçdikdən sonra Edqar opera teatrında Xart adlı bir hipnozçunun çıxışında iştirak etdi. O, Keysinin xəstəliyi haqqında eşidərək, onu 200 $ qarşılığında müalicə edəcəyini söylədi. Edqar razılaşdı. Onun səsi həqiqətən də gipnoz əsnasına özünə qayıtdı, amma oyandıqdan sonra təkrar qeyb oldu. Xart cəhd edərək Keysinin oyandıqdan sonra danışması üçün nə qədər təlqin etsə də, hər şey uğursuz oldu. Bununla da Keysini müalicə edəməyən Xart çıxışları üçün başqa şəhərə getdi.
Yerli hipnozçu El Leyn bu işlə məşğul olmağı boynuna götürdü. Ən maraqlısı, Edqar trans zamanı öz şəxsi xəstəliyini və müalicəsini təsvir etdi. Bundan əlavə o “mən” əvəzinə “biz” dedi. Onun dediyinə görə, səsi “qırtlağının bəzi əzələləri iflic olmuş və zədələnmiş toxumaların qan dolaşımının sürətləndrilməsi nəticəsində bərpa ola bilər.

Leyn onun qan dolaşımını sürətləndirməsini təlqin etdi. 20 dəqiqə dəvam edən trans zamanı Keysi müalicənin sona çatdığını elan etdi. Oyandıqdan sonra onun səsi geri dönmüşdü.


Bundan sonra Leyn və Keysi yerli əhalini birlikdə müalicə etmək qərarına gəldilər. Keysi transa girərək xəstələrin müalicəsi üçün məsləhətlər verirdi. Zamanla onlar müalicənin qiyabi formasına keçdilər. Bunun üçün sadəcə xəstənin harada olduğunu və adını bilmək yetərli idi. O qısa bir zamanda məhşurlaşdı və insanlar dünyanın hər tərəfindən poçt vasitəsilə ondan məsləhət almağa başladılar.
İsa peyğəmbərin şagirdləri adlı protestan kilsəsinin bir dəvamçısı kimi Keysi çox dindar idi. O hər gün İncil oxuyar, seminar keçər və başqalarına kömək edərdi. Keysinin məhşurluğu artmağa başladı. Bununla yanaşı o heç bir zaman ona verilən bu vergini öz mənfəəti üçün istifadə etmədi. Keysi professional bir kahin oldu. Marton Blyumenntalın sponsorluğu ilə Xəstaxana açdı. Keysi müharibələr, zəlzələ və çevrilişlər haqqında öncədən xəbər verdi. Ölümündən öncə onun son sözləri bunlar oldu: “ Bizim dünyamız necə də Allaha möhtacdır.”


Gizli Hipnoz: Hipnotik Kəlimələr

  Hipnoz etmək üçün sözlərinizlə yönləndirməli və rahat hiss etdirməlisiniz. Hipnoz trans vəziyyətinə çatmaq üçün istifadə etdiyimiz hipnotik vasitələrdir. Trans isə diqqətin bir yerdə cəmlənməsi vəziyyətidir. Bu səbəbdən insanın gözlərinizə və ya hər hansı bir obyektə diqqətini cəmləməsini təmin edərək bir hipnotik trans vəziyyəti yarada bilərik.


Birbaşa altşüur əmrləri kimi davranan və mühakiməli düşünmə mexanizmamızı bir kənara buraxmağa məcbur edən bəzi hipnotik kəlimələr və cümlələr var.
Məsələn “ Xəyal et” və “rahatla” kimi sözlər şüurlu olaraq qərar vermədən öncə, altşüurumuzun dərhal qəbul etdiyi əmrlərdir.
Bir şey xəyal etmənizi istədiyimdə, ağlınızı xəyal etmənizi istədiyim hər şeylə proqramlaya bilərəm. Hələ bunun kimi sadə bir sözün ağlınızı necə proqramlaya biləcəyini anlamağa çalışırsanız, bu senarini düşünün:
Şirkətinizin xarici ölkələrdə tanınıb, böyüməsinə imkan verəcək bir iş müqaviləsi imzalamaqda çox istəksizsiniz. Səbəbləriniz var. İş ortağınız bu müqaviləyə imza atmanız üçün size ikna etmək istəyir. Çünki bunun xeyirli olduğunu düşünür. Sizə belə deyir:
İşimizin millətlər arası səviyyədə genişləməsi halında, bunun necə bir şey olacağını XƏYAL ET. Xarici ölkələrdə ofislər açacağıq. Digər xarici şirkətlər bizimlə maraqlanacaqdır. Şöhrətimiz göy üzünə qalxacaq və şirkətimizin dəyəri artacaq. Qazandığımızdan daha çox gəlir əldə edəcəyik və indi yaşadığımızdan 5 dəfə daha yaxşı həyat yaşayacayıq… “
Bu iş ortağınız beyninizdə gələcəkdəki uğurları haqqında canlı bir şəkil çəkməyi başardısa, böyük ehtimalla ikna olacaq və başlanğıcda sizi zorlayan səbəbləri unudacaq və ya daha az müqavimət göstərərk eyni zamanda təkrar düşünəcəksiniz.

Trans - gündəlik təcrübə kimidir

Sizin artıq geniş açılan gözləriniz ilə bir trans təcrübəniz var. Yəni, insan nə zaman gözlərini geniş açaraq xəyala dalmış şəkildə baxırsa, bu zaman o trans halını yaşayır. Daxili reallıqlara keçəndə ətraf mühitinizdən xəbəriniz olmur. Hamının belə bir təcrübəsi olub. Beləliklə, trans bu şəkildə müəyyənləşir: diqqətin ətrafdan ayrılması, zehnin başqa yerə getməsi. Trans - həm daxili prosesləri, həm də xarici davranışları idarə etməkdən imtina etməkdir. Beləliklə, idrak, düşüncə tərzi və duyğu prosesləri müstəqil şəkildə baş verən kimi yaşanır. Oyanış düşüncə üzərində tərs nəzarətin qurulması (burada bu qədər açıq şəkildə bildirildiyi kimi) və davranış (bədənin yenidən yönləndirilməsi) prosesidir. Tipik olaraq, transdakı bir xəstə hərəkətsiz qalır.

"Beləliklə, bu otağa girəndə siz ağlınızın hər iki hissəsini gətirdiniz, yəni ağlınızın ön hissəsini və arxasını." Təhsil səviyyəsindən asılı olaraq "şüurlu ağıl" və "şüursuz ağıl" istifadə edilə bilər. "Əslində, məni şüurlu bir ağılla dinlədiyinizə əhəmiyyət vermirəm, çünki o, heç bir halda probleminizi başa düşmür, əks halda burada olmazdınız. Buna görə yalnız şüursuz ağlınızla danışmaq istəyirəm, çünki o burada və məni eşitməyə kifayət qədər yaxındır. Beləliklə, şüurlu zehninizə küçə səs-küyünə, başınızın üstündəki təyyarələrə və ya növbəti otaqdakı yazıçıya qulaq asmağa icazə verə bilərsiniz və ya şüurlu ağlınıza gələn hər hansı bir mövzuda düşünə bilərsiniz, nizamlı düşünün, təsadüfən düşünün, çünki hər şey şüursuz ağlınızla danışmalısınız, o da məni dinləyəcək, çünki şüurlu ağlınız cansıxıcı olsa da qulaq asmaqdadır.
(Sıxıntı maraq itkisinə, yayındırmağa, hətta yuxuya səbəb olur)

Bir şey etməmək. Hərəkətsizlik

Transı yaşamağın əsas proseslərindən biri, zehni proseslərin öz-özünə baş verməsinə imkan verməkdir. Biz xəstəyə "istirahət et və hadisələrin baş verməsinə icazə ver" deyirik. Buna görə də hərəkətsizlik, transı təhrik etmək üçün xüsusilə dəyərli olan dolayı hipnotik təklifin əsas formasıdır. Əksər insanlar zehni proseslərin əhəmiyyətli bir hissəsinin qeyri-şüuri olduğunu bilmirlər. Öz assosiativ proseslərini idarə etməklə düşündüklərinə inanırlar. Və müəyyən dərəcədə bu belədir. Ancaq duyğuların, hisslərin, hərəkətlərin və psixi mexanizmlərin tamamilə müstəqil hərəkət edə biləcəyini kəşf etdikləri zaman xoş bir sürprizlə qarşılaşırlar. İstiqamətsiz təcrübənin bu sərbəst axını, transı müəyyənləşdirmək üçün asan bir yoldur. Hipnotik təlqin o zaman oyuna daxil ola bilər ki, hipnozçunun göstərişi ilə psixi mexanizmlər tamamilə müstəqil hərəkət etsin. Danışmaq, hərəkət etmək və ya səy göstərmək lazım deyil. Gözlərinizi açıq tutmağa belə ehtiyacınız yoxdur. Məni dinləməyə cəhd etməyə ehtiyacınız yoxdur, çünki altşüurunuz bunu sərbəst edə və tamamilə müstəqil reaksiya göstərə bilər. İnsanlar yuxuya gedə bilər və yatdıqlarını bilməzlər. Bir yuxu görə bilərlər və bu yuxunu xatırlamaya bilərlər.


Hipnoz, özünü idarəetmə vərdişindən imtina etdiyimiz yerə qədər rahatlama nəticəsində baş verə bilər. Bu hal gündəlik həyatimizda etdiklərimizin tam tərsinə heç bir şeyə diqqət etmirik. Gündəlik işlərdə, yaşımıza uyğun hərəkət etmək məcburiyyətində qalırıq; transda, rahat bir yaşla əlaqəli bir reqress meydana gəlməsinə icazə verməmklə uğur qazanırıq.

Adi həyatda, adekvat hisslərə nail olmaq üçün daim səy sərf edirik, transda sensor təhrifə yol verə bilərik və hətta özümüzü halüsinasiya etməyə imkan veririk.

Bu baxımdan normal bir oyaq vəziyyətdə qalmaq üçün çox səy göstərməkdən daha çox bir trans yaşamağın nə qədər asan və daha xoş olduğunu başa düşə bilərik!
Beləliklə, hipnozçunun transa öyrətmək üçün verdiyi ilk təlimat subyektin rahatlamasına kömək etməkdir. Çox vaxt bu vəziyyət qısa müddətli qabiliyyət itkisini xatırladır.
Subyekt gözlərini fokuslamaq, aydın görmək, danışmaq qabiliyyətlərini itirə bilər. Gündəlik həyatda nə qədər tez-tez deyirik: "Mən orada axmaq kimi dayandım və bu vəziyyətdə heç nə deyə bilmədim və düşünə də bilmədim."

Bu, bir anlıq bir şey etməkdən məhrum olduğumuz bir andır. Bilməmək, bir şey etməməklə sıx bağlıdır. Gündəlik həyatda bilmək üçün daim səy və enerji sərf etməliyik. İstirahət edə biləcəyimiz və bilməyimiz lazım olmayan bir vəziyyətdə olmaq nə qədər xoşdur. Nə rahatlıq! Əksər subyektlər dünyanın tələblərindən yeni bir azadlıq kimi, trans təcrübələrini xoşbəxtliklə gözləyə bilər.


Doğrudan da, bir şey bilmək və ya etmək lazım deyil;

Altşüurunuz hər şeyin öhdəsindən tək başına gələ bilər.

Subyektlərin bunu başa düşməsinə kömək etmək üçün çox vaxt şüurlu və şüursuz - və ya ağılın "ön" və "arxa" hissələri barədə əvvəlcədən müzakirələr aparmaq lazımdır.
Əslində, insanların tez-tez problem yaşamasının əsl səbəbi, altşüurlarının daha yaxşı edə biləcəyi hər şeyi, öz ağlılları ilə etməyə çalışmasındadır.

Əsl hipnozçu bir çox zarafat, hekayə və maraqlı davranışlarıyla, xəstələrin altşüurlarının onlara daha yaxşı kömək edə biləcəyini anlamalarını diqqətə çatdırır.


"Səsimi dinləməyə belə ehtiyac yoxdur." Təlqini Xəstənin heç nə bilməməsi və heç nə etməməsi lazım olmadığı zaman transı təşviq etmək daha asandır.

Altşüurunuza deyə bilərəm ki, əla hipnotik bir subyektsiniz və ehtiyac duyduğunuzda və ya istədiyiniz zaman altşüurunuz bundan istifadə etməyə imkan verəcəkdir.


Bir şeyi başa düşməyinizə kömək etmək və bir transa girməyiniz üçün lazım olduğu qədər vaxt tələb oluna bilər.

Lazım olan qədər vaxt sərf edə bilərsiniz, amma yenə də edəcəksiniz.


Bu çox vacib bir təlqindir. Xəstə nə qədər vaxt tələb olunduğunu bilmir, buna görə də qaçılmaz olaraq sizə bağlıdırlar.

Hipnoz necə edilir
Normalda trans zamanı xəstəyə“Divardakı şəklin ən yuxarı küncünə baxın” deyilir. Bir çox hipnozçu xəstənin üzünə belə baxmır. Bu yalnışdır. Bununla birlikdə, üz ifadəsindəki dəyişikliklər, bədənin əzələ tonu və nəfəs, xəstənin diqqətinin mövcud problemə nə dərəcədə yönəldiyini söyləyir. Səbirsiz hərəkətlər edən bir xəstə ilə işləməyə cəhd etməyin mənası yoxdur. Xəstə nə qədər sakitdirsə, enerjisini bir o qədər çox, ona deyilənləri başa düşməyə yönəldir.
Həm də xəstənin terapiyadan yayındırıla biləcəyinə diqqət yetirin. Küçədəki avtobus və ya siren xəstəni narahat edir?

Nə qədər müdaxilə ilə diqqəti yayındırsalar, enerjiləri terapiyaya yönəldilir. Bunu yalnız xəstəni diqqətlə izləyərək mühakimə edə bilərsiniz.

İlk dəfə uşaq bağçasına, məktəbə getdiyiniz zaman hərf və rəqəm öyrənmək vəzifəsi böyük və həllolunmaz görünürdü. Burada sadəcə bir insanın əldə etdiyi öyrənmə bacarıqlarını götür və fərqli şəkildə tətbiq edin. Yeni bir şey yaratmırsan. Xəstənin onsuz da öyrəndiyi ümumilikdən istifadə edirsiniz. Bu təlimatla öyrənmənin cəmini aktivləşdirirsiniz. Erkən uşaqlıqdan bəhs edəndə sözləriniz köhnə xatirələri oyadır və bəzi mövzularda əsl yaş reqressiyasına səbəb ola bilər. Təkliflər həmişə xəstənin qəbul edilməsi asan bir formada verilir. Təkliflər xəstənin mübahisə edə bilmədiyi ifadələrdir.

Daxili görünüşlər

daha sonra, orta məktəbdə, sözlərin və ya cümlələrin şəkillərinin başqa zehni şəkillərini yaratmısan. Zehni görüntüləri inkişaf etdirdiyinizi bilməyərək daha çox zehni görünüşlər inkişaf etdirdiniz. Və bütün bu görüntüləri xatırlaya bilərsiniz.


Adi bir hipoterapevt deyir: "Bu nöqtəyə baxın" və xəstənin diqqətini bu məqama yönəltməyə çalışır. Ancaq bir insanın başındakı şəkillərlə işləmək daha asandır. Bunların çoxu var və insan müəyyən bir vəziyyətin hüdudlarından kənara çıxmadan asanlıqla birindən digərinə sürüşə bilər.

Bu o deməkdir ki, daxili görünüşlər diqqəti qorumaqda daha təsirli olur. Onlar üçün xarici bir şey həqiqətən heç bir məna daşımır, ancaq içəridə olan şəkillər dəyərlidir. Üstəlik, yalnız keçmişdə baş verənlər barədə danışırsınız. Bu onların öz keçmişidir, mən onlara heç nə əlavə etmirəm. Gözəl təsürat yaradan xatirələrə sahibdirlər. İstədikləri obrazı sevinclərinə görə seçsinlər.




Şüur və altşüurun əlaqəsi

İndi istədiyiniz yerə gedib özünüzü istənilən vəziyyətə köçürə bilərsiniz. Suyu hiss edə bilərsiniz, içində üzmək istəyə bilərsiniz. İstədiyinizi edə bilərsiniz. Bu çox sərbəstlik kimi görünə bilər, amma unutmayın ki, şüurunuzu başqa bir vəziyyətə "köçürməyi" təklif etdim. İstədiyiniz yeri seçə bilərsiniz. Yəqin ki, su ilə əlaqəli bir şey olacaq və istədiyinizi edə bilərsiniz, ancaq şüurunuz, seansın keçirildiyi otaqdakı bir şeyə diqqət yetirmir.


Altşüurun fəaliyyəti: zehni geridə buraxmağa imkan verir

Mənim səsimə qulaq asmağa belə ehtiyac yoxdur, çünki altşüurunuz bunu eşidəcəkdir. Altşüurunuz istədiyini etməyə çalışa bilər. Ancaq şüurlu ağlınız bu anda vacib bir şey etməyəcəkdir.


Xəstə şüurlu ağıl səviyyəsində mənə diqqət yetirmir, amma altşüuru sözlərimi başa düşəcəkdir.Yəni metodum birbaşa şüursuz olur ki, şüur müdaxilə etməsin və təhrif etməsin.

Bəzən xəstələr sonra deyirlər: "Təəssüf ki, suda və ya bağda daha uzun qalmağıma icazə vermədin."


  Beləliklə, "daxili bağda" olmaq, onların şüurlu diqqətini saxlamaq vasitənizdir.

Diqqəti daxili görüntüyə, xarici görünüş üzərində cəmlədiyi bir nöqtəyə baxdığınız kimi cəmləşdirirsiniz. Ancaq daxili vəziyyət diqqəti daha təsirli edir. Onlarla bu qədər məşğul olarkən, şüurları yayındırılır və təklifi birbaşa onların altşüuruna daxil edə bilərsiniz. Şüurlu şeylər onlar üçün daha maraqlıdır. Şüurlu şəkildə dediklərimə əhəmiyyət vermirlər. Bunu şüursuz olaraq qəbul edirlər, buna görə şüurdan müdaxilə yoxdur. Obrazların istifadəsinin əhəmiyyəti budur: bir insanın şüurlu diqqətini əlaqələndirirlər, digər (məsələn, terapevtik) təklifləri birbaşa bilinçsiz hala gətirirsiniz.


Bir insanın altşüurunun özündən daha ağıllı olduğunu başa düşməsi çox vacibdir. Altşüurun məlumat ehtiyatı zəngindir. Altşüurun öz başına hərəkət edə biləcəyini bilirik və bunun mümkün olduğuna xəstənizi əmin etmək vacibdir. Altşüurun sərbəst hərəkətinə icazə verməyə hazır olmalıdırlar və şüurlu ağıla bu qədər etibar etməməlidirlər. Bu, onların daxili fəaliyyətlərində çox böyük köməkdir. Buna görə də, texnikanız, şüurlu ağılın vəzifədən uzaqlaşmasına və şüursuz vəziyyətə keçməsinə imkan verən təlimatlar ətrafında qurulmuşdur. Xəstələrin şüurlu nəzarətdən istifadə etməsini istəmirsiniz və altşüurlarının öz başına işləməsini istiyirsiniz.

Sonradan, altşüurun öz işinin nəticəsi şüurlu hala gələ bilər. Ancaq əvvəlcə şüurlarının mümkün hesab etdiyi şeyləri aşmalıdırlar.


Bir insanın böyük bir subyektiv seçim azadlığı hissi var, amma əslində subyekti incə istiqamətlər və gizli mesajlar vasitəsilə cari tapşırıq daxilində saxlayıram. Məsələn, yuxarıdakı fraqmentdə əslində bunu dedim: "İstədiyin yerə gedə bilərsən", amma sonra götürüb yeri "su" ilə müəyyənləşdirdim. Beləliklə, ağıllı bir təklif, ətraflı təlimat verməkdir, eyni zamanda bir insana qurduğunuz çərçivədə müəyyən dərəcədə azadlığa sahib olmaq imkanı tanımaqdır.

Əvvəldə dediyim: "altşüurunuz istədiyini etməyə çalışa bilər" deyəndə sanki azadlıq vermişdim, amma əslində "çalışa bilər" sözü bunun əksini ifadə edir.


"Çalışın" sözü bir blok təklif edir. Təsəvvür olunan bir blok qurmaq istədiyiniz zaman "cəhd edin" sözünü öz məqsədləriniz üçün istifadə edirsiniz. Bu anda "cəhd et" sözünü istifadə edərək, digər təlimatları alana qədər xəstənin altşüuru bu şəkildə bloklandı və ya bağlandı.
Sonra, "şüurlu zehniniz bu anda əhəmiyyətli bir şey etməyəcək" deyəndə bu, altşüurunuzun vacib bir şey edəcəyini göstərir. Altşüur isə istədiyi şeyi edə bilməz, çünki onu artıq bağlamısınız. Ümumiyyətlə, altşüurun əhəmiyyətli bir şey edəcəyi nəzərə alınır ki və bu da sizin təklif olacaqdır.
Trans əlamətləri
Düşünürəm ki, trans zamanı üz əzələlərində dəyişiklik, tam hərəkətsizlik kimi xəstənin reflekslərində çox maraqlı davranışlar görürsünüz. Göz qırpmalarının yavaşlaması üz əzələlərini rahatlaşdırır ki, insan daha sakit və ya "daha hamar" bir ifadə əldə etsin - bunlar transın tipik göstəriciləridir.

   


Gərilmək, gözləri qırpmaq, bədən duruşunu dəyişdirmək, əsnəmək, dodaqları yalamaq, saçları hamarlaşdırmaq, bədənin müxtəlif hissələrinə toxunmaq və s. Xəstənin transdan oyanmış vəziyyətə yönəldilməsinin bütün göstəriciləridir.
Müşahidə hipnoterapistin ilkin təliminin ən vacib tərəfidir. İnsan davranışlarını müşahidə etmək, yaradıcı bir hipnoterapistin əsas şərtidir. Danışılan hekayələr və ya hər hansı bir zarafat zamanı, xəstənin davranışında müntəzəm olaraq təkrarlanan quruluşları diqqətlə izləmək lazımdır. İnsanların müəyyən bir vəziyyətdə necə davranacaqları barədə möhkəm bir biliyə sahib olmaq tələb olunur.
Uşaqlıqda qış fəsli məktəbə gedərkən qar örtmüş yolda ayaqlarımın açdığı çığıra nəzarət edərkən digər uşaqlarında eyni izlərlə məni müşahidə etdiyini gördüm. Uşaqlar mənim qarda açdığım izlərdə yeriməyin daha asan olduğunu aşkar etmişlərdi. Buna görə də daimi təkrarlanan davranışların böyük əhəmiyyəti var. Nümunələr hipnotik hadisələri və hipnotik davranışı formalaşdırmaq üçün istifadə etdiyim vasitələrdir.

Müəyyən təşviqlər olduqda müəyyən bir reaksiya göstəriləcəyini bilmək faydalı olar. Hər hansı bir davranış modeli çağrıldıqda, bununla hansı davranışların əlaqəli olduğunu bilmək vacibdir. Beləliklə, siz, müəyyən bir reaksiyanı tetiklemek üçün bir stimuldan istifadə edə bilər və sonra bu reaksiyadan istifadə edərək müəyyən bir reaksiyanı çağıra bilərsiniz.

Buradan belə nəticə çıxır ki, hipnoterapistlər davranış qanunları haqqında nə qədər çox bilsələr, hər hansı bir vəziyyətdə istənilən reaksiyanı çağıra bilərlər. Terapevtlər fərdi xəstələrdə spesifik nümunələri qeyd edə bilsələr, digər insanlarda terapevtik reaksiyaların başlaması bir o qədər asan olar.

Baş ağrınız [və ya başqa bir problem] enerji vücudunuz buna hazır olduğu zaman yox olacaq. Altşüurun bunun baş verməsinə icazə verməsi üçün lazım olduğu qədər vaxt sərf etməsinə icazə verəcəyik.


Qaçılmaz davranışın birbaşa təklifi
İndi gözləriniz bağlana bilər. Gözləri yummaq üçün bu birbaşa təklif indi daha uyğun gəlir, çünki bu anda sabit şüşəli bir görünüşü var. Yalnız xəstənin onları qəbul etməyə hazır olduğundan əmin olduğunuz zaman birbaşa təkliflər verirsiniz. Ancaq bilə bilərsiniz ki, bu hipnotik vəziyyətdə, xəyallarınızda sizi qoruyan, istədiyinizi, istədiyiniz zaman arzulamağınıza imkan verən və bu xəyalınızı düşüncəsiz qaldığınız müddətcə bu xəyalda saxlamağınıza imkan verən öz bilinçsizlərinizlə tamamilə qorunursunuz. zəruri və ya şüurlu ağlınızın arzu olunduğu müddətcə. Ancaq şüurlu ağlınız onu yalnız altşüurunuzun razılığı ilə saxlayacaqdır.

Altşüuirunuz şüurlu ağlınıza bir şey verə bilər. Öz-özünü müayinə aparatını yenidən açın ki, şüura bir şey girsin.


Əhəmiyyətli bir müvəffəqiyyət, insanların öz imkanlarını bilmədiyini başa düşməyiniz olacaq. Və bu imkanları istədiyiniz zaman onlara yavaş açmalısınız. Başqa sözlə, bunu dərhal etməyinizin lazım olduğunu hiss etməməlisiniz.

Bu təlqini tətbiq etmək üçün vacib bir prinsipdir. Altşüurun müəyyən bir təklifi yerinə yetirməyə hazır olub olmadığını bilmirsinizsə, onu yerinə yetirmək üçün qeyri-müəyyən müddət verməlisiniz. Təlqinlərin qeyri-müəyyən müddətə verilməsi etibarlılığa zəmanət verir. Təlqin dərhal yerinə yetirilmirsə, uğursuzluq kimi qeyd edilmir. Təlqin tamamlanana qədər gizli qalır.


Xəstənin mərkəzi rolu

Bilməyinizi istədiyim kəşflərdən biri də mənə qulaq asmaq məcburiyyətində olmamağınızdır. Mən deyirəm: "Mən vacib deyiləm, sən vacibsən." Xəstənin mərkəzi rolunu bir daha vurğulayıram. Xəstə terapevtin ən vacib insan olduğunu düşünməyə meyllidir. Xəstələr hər zaman dəyişikliyin müəllifləri kimi özlərinə baxmaq əvəzinə terapevtdən gələn şəfa, sehr, dəyişiklikləri gözləyir. Daim dəyişikliklərin məsuliyyətini xəstənin özünə yükləyin.



Dəyişiklik və inkişafı asanlaşdırın
Mən xəstəyə deyirəm: "Həqiqətən sənə nə olduğunu bilmirsən." Bunu onlara"Problemi və xəstəliyi haqqında hər şeyi bilirəm" deyə düşünməmələri üçün söyləyin:

Bir daha, yeni bir şeyin gəlməsi üçün təlim yönümünü inkişaf etdirirsiniz. Onların təcrübələrini genişləndirməyə çalışırsınız. Şəfa budur. Altşüurun özünü ifadə etmək üçün başqa bir fürsət tapacağını söyləyirsən.


Və xatirələri oyadıram

Nəyə qadir olduğunuzu və nə edə biləcəyinizi kəşf etmək üçün transa girə bilərsiniz. Bu, təsəvvür edə biləcəyinizdən daha çox şeydir. Bir transa girəndə qarşınızda vacib bir hədəfiniz var. Bu mənim edə biləcəyim bir şey deyil, xəstənin edə biləcəyi şeydir. Xəstənin edə biləcəyi hər şeyi vurğulayırsınız.


Erkən təcrübələrin çağrılması
Bir yuxuda özünüzü kiçik bir uşaq kimi görə bilərsiniz və bu uşağın kim olduğu sizi təəccübləndirə bilər. Bu, erkən xatirələri və ya yaşa bağlı reqressləri oyandıra bilər, "bu uşağın kim olduğunu" düşünə bilər. Xəstəni keçmişdəki real bir təcrübəyə "atmırsınız", çünki terapiyanın belə erkən mərhələsində bu travmatik ola bilər.

Adi bir reaksiya çağırmırsınız: " mən uşaq ola bilmərəm", amma bu uşağın kim olduğunu düşünə bilərəm. Xəstələr təəccüblənsə də, "bu uşaq ola bilərəm" deyə bilərlər. Bunu kontekstdə deyirsiniz: "Özünüzü kiçik bir uşaq kimi yuxuda görə bilərsiniz." Bu, əslində müəyyən xəyallara və onlardan istifadə etmək qabiliyyətinə səbəb olan bir mexanizmdir.


Beləliklə, yenidən şifahi olaraq işləyən təbii nöropsikoloji mexanizmi götürürsünüz."Bir yuxuda görə bilərsiniz" deyəndə bunu istədiyiniz başqa bir şəkildə də edə biləcəyinizi göstərir. Sən demirsən: "Özünü bir xəyalda görərsən", bu hər şeyi yalnız xəyallarla məhdudlaşdırmaq mənasını verərdi, "sən görə bilərsən" deyirsən ki "ancaq bu barədə xəyal qura bilərsən, ya da özünlə danışa bilərsən".
Yaş reqressiyasının təsdiqlənməsi
Bu uşağın həftədən-həftəyə, aydan-aya, ildən-ilə, necə böyüdüyünü izləyə bilərsiniz. Nəhayət, böyüyüən bu uşağın kim olduğunu öyrənə bilərsiniz. İndi regresiyanı təsdiqləyirsiniz, böyüdüyünü müşahidə etməyə məcbur edirsiniz. Bəli, necə böyüdüyünü görürsə, bu, özünü uşaq kimi hiss etdiyini təsdiqləyir.

Siz istənilən bir xatirəni silmək üçün altşüurun silmə mexanizmini çağirirsiniz. Bəli, ancaq müvəqqəti olaraq, onun orada olduğunu bilməsi üçün. Və yəni, altşüurun bir çox şeyi sildiyini, ancaq istədiyi təqdirdə onların geri qayıtmasına da səbəb ola biləcəyinə işarə edirsiniz. Beləliklə, onu huşsuz şəkildə sildiyi bir şeyi yaddaşında bərpa etməyə hazırlayırsınız. "Düzdür, yalnız nə etdiyinizi bilmir." "Siz birbaşa huşsuz vəziyyətdə ona müraciət edirsiniz."


Hallusinasiya halı
İndi etməli olduğu növbəti şey əslində halüsinator vəziyyətə girmək, məsələn, müəyyən bir mənzərəni görməkdir. Daha əvvəl görmədiyi bir mənzərə. Ancaq onun xoşuna gələcək mənzərə. Kim bilir bu mənzərəyə nə qoyacaq? Quşlar, ağaclar, kollar, daşlar. Niyə əvvəllər görmədiyi mənzərə olmalıdır?

"Mən xatirələri sıraladığını görə bilərəm, ancaq bir şey yaratması üçün onun daha da özünə müraciət etməsini istərdim." Xüsusi olaraq quş və ağaclara ad verməklə onun diqqətini daha da azaltdım. Diqqətini tam olaraq yönəldə bilərəm.

Hipnozla işimin əvvəlində çətinlik çəkirdim - xəstənin dəqiq harada olduğunu bilmirdim. Onu hər hansı bir xüsusi yerə yönəltməyi öyrənməmişdim. Bu, xəstəni tapşırığa əməl etdiyini qeyd etdiyiniz zaman nəzərə aldığınız şeydir.
Məqsəd onun şüurlu ağlını qarışdırmamaq üçün dağıtmaq idi, amma burada ona istiqamət verin. Şüuru şüursuzluğa yönəltməlisiniz
Assosiasiya treninqi
Keçmişlə əlaqəli halüsinasiyalar yaratdıqda nə baş verir?

Çoxdan unudduğu şeylərdən ləzzət alan kiçik bir qız kimi olur. Və xəstənin bu mənzərəni illər əvvəlki vəziyyətdəki kimi hiss etməsini, düşünməsini istəyərdim. Bundan sonra keçən illərlə bağlı xatirələr qalmayacaq. Buna görə xəstə uzun müddət unudulmuş bir şeyi oynayan kiçik bir qız ola bilər. İndi keçmişə qayıda bilərsiniz.



Xəstənin daxili təcrübəsində terapevt səsi
Səsimdə küləyin pıçıltısını, yarpaqların gurultusunu eşidə bilərsiniz. Sonra o, bəzi qonşuların, yetkin bir dostun, qohumun, tanış birinin səsi olacaq. "Burada daxili təcrübəsi ilə səsinizi birləşdirirsiniz."
Adi həyatın sizə öyrətdiyi sözləri istifadə edirsiniz: "pıçıldayan külək". Beləliklə, bu sizi pıçıldayan və bağladığınız bir şeylə assosiativ təmasa gətirir.
Ondan istəmədiyi bir şey etməsini istəmirəm - dost, qohum, hər hansı bir tanış ola bilər.
Unudulmuş xatirələri bərpa etmək: Zaman təhrifi
Artıq xatırladığın bir şeyi unutmusan. Çox xoşbəxt bir xatirədir. Sonra gələn il və başqa bir ili, başqa bir ili də xatırlayacaqsan və vaxtın nə qədər tez keçdiyini də... Unudulmuş xatirələrini bərpa etmək üçün səy göstərirsən. "Bu son sözlə, ona vaxt təhrifini artırırsınız"

"Və bir gün tanımadığın birsi ilə rastlaşacaqsan və bu barədə ona danışa bilərsən." Ona o gözəl mənzərə haqqında danışacaqsan. Hər qadının keçmişdə biri ilə tanış olmaq arzusu olub.


Burada konkret motivasiyanı vurğulayırsan.

"Ancaq onu müəyyənləşdirməyə ehtiyac yoxdur, yenə də tərifin özünü tapmasına icazə verirsən.


- Bir təcrübəsiz terapevt üçün ümumi bir problem var. Siz xəstəni müəyyən bir birləşmə zənciri boyunca istiqamətləndirirsiniz, ancaq onlar öz düşüncə kanalları boyunca hərəkət edirlər və terapevtləri çox vaxt geridə qoyurlar.
Sonra xəstə hirslənir, çünki terapevt bir şeyə girməyə və səhv bir şəkildə sınamağa çalışır. Xəstəni müşayiət etməyə imkan verən sözlərdən istifadə etmədi. Bunu etmək üçün həm ortaq, həm də eyni zamanda çox xüsusi şəxsi məna daşıyan sözlərdən istifadə edirik.
Hər qadın bir yadla, bir qız kimi, gənc yaşlarında, yetkinliyinin başında, nəhayət çox özünəməxsus birisi olacaq bir yadla - sevgilisi, gələcək əri ilə görüşmək istəyir. Ümumi və xüsusi olaraq şəxsi məna daşıyan bu sözlər, nə yaşadıqlarını dəqiq bilmirsinizsə də, xəstələri çox şəxsi yaddaşına müraciət etməyə və müşayiət etməyə imkan verir.
“İndi irəliləyərək, 1974-cü ilin oktyabrına çatana qədər illər keçir.” Xəstədən vaxtında A-dan B-yə, sonra C-yə keçməyinizi xahiş edirsiniz, bu, A-dan C-yə qədər olan illərin həqiqi olmasını təsdiqləyir. Buna görə, bir şəkildə reqresi təsdiqləyirsiniz.
Şərti təlqin

“Və doğru günə çatanda tam yaddaşla oyanarsan.”

Bu günə çatdıqda transdan oyanması şərtini əlavə edərək, keçmişdə olmağını bir daha təsdiqləyəcəksən, çünki oyanmaq üçün indiki vəziyyətə keçmək məcburiyyətindədir.
Ümumiyyətlə, təlqinlərinizi baş verəcək hər hansı bir qaçılmaz davranışla əlaqələndirməyə çalışırsınız. Ən sevdiyiniz nümunələrdən biri "bu stulda oturmayınca bir trans (təklif olunan davranış) içinə girməyin" (qaçılmaz olaraq xəstə bu kresloya yaxınlaşarsa).

Misal: "Çıxdıqda qapını bağla (təklif olunan davranış)!" (xəstə qapıya gəlsə qaçılmazdır).


Problemi tapmaq üçün suallar
“Hansı xatirələr ortaya çıxır?” - Antalyada olduğum müddətdə, dənizin yanında ulduzları, balıqları və bütün bunları seyr etdim. "Niyə burada bütün bu xüsusi sualları soruşursunuz?" Terapiyada xəstənin probleminin nə olduğunu bilməyəndə konkret suallar verilir. Kəşf edirəm, bir çox fərqli cəhətləri kəşf edirəm. Bəlkə də bir emosional problem bu yaddaşla əlaqələndirilir.
Problem varsa, bu suallardan bəziləri bu barədə danışmaq imkanı verə bilər. Burada sadəcə onları adi suallar üçün götürür. İstədiyim kimi iyirmidən birə qədər tərs qaydada saya bilərəm.

"bir" olanda oyanacaqsınız.

    İyirmi, on beş, on, beş, dörd, üç, iki, bir.

- Bir nöqtəyə diqqəti yönəltməklə avtomatik olaraq yanal görmə qabiliyyətinizi kəsirsiniz. Sonra nöqtə getdikcə daha da artır və bütün baxış sahəsini tutmağa başlayır. Bilirsiniz ki, nöqtə böyüyə bilməz, amma olur! Yəni bu, yenidən reallığın təhrifidir.


Bu nöqtəyə baxarkən gözləriniz yorulacaq və bağlanacaq.

Və burada oturmağa davam edərkən gözləriniz yumuluykən daha da rahatladığınızı hiss edəcəksiniz. Özünüzü daha rahat hiss edərək bir şeyin yerini dəyişdirmək, danışmaq və ya narahat olmaq lazım olmadığını başa düşəcəksiniz ...


Transda danışmağı öyrənmək
-"Hazırda özünü necə hiss edirsən?"

-Çox sakit, sanki uzaqdayam.

-Əla

- İnsanlara bütün həyatları boyu yuxuda danışmamağı öyrətdilər - bu, sosial olaraq qəbuledilməzdir. Bir çox insanın bir yuxuda və ya bir transda danışaraq sirlərini açıqlamaqdan qorxduqları çox təəccüblüdür.



"Beləliklə, xəstələrə xüsusi təlimatlar verməlisiniz və bir transda danışa biləcəklərinə inandırmalısınız." Bunu sadəcə hiss etdiklərini soruşmaqla edirsiniz.
Mən əvvəllər "rahat" və "əla" kimi sözlərdən istifadə etmişəm, ona görə də "rahat" sözünü işlədərkən bilirəm ki, xəstə rahat olmaq üçün təklifimi yerinə yetirir.
“Gözlərinizi yumun, istirahət edin və özünüzü həqiqətən bəyəndiyiniz heyrətamiz bir yerdə təsəvvür edin. Ya da gölün və ya çayın yaxınlığında, istədiyiniz yerdə. İstirahət etməyi bacarırsınız. Dərin bir nəfəs alın və istirahət edin. Subyekt həqiqətən bu anda dərin bir nəfəs alır. Özünüzü daha rahat hiss etməyə başlayırsınız.
"Özünüzü heyrətamiz bir yerdə təsəvvür edin," ya da gölün və ya çayın sahilində "çox şəxsi hala gətirir", sonra reallığı tanıdır. "Dərin nəfəs alın" tamamilə zərərsiz bir təlqindir, çünki hər bir xəstənin nəfəs alması lazımdır.
Bu təlqin onu müəyyən bir yaddaşa aparır, xəstə hansının olduğunu bilmir. Məhz bu problemdir. Həqiqətən təcrübəli bir operator, ümumi bir araşdırma aparmaq istəməsə, xəstənin hara getdiyini dəqiq bilərdi.
Şəxsi dünyanız

Bu dünyanın həqiqətən sevəcəyiniz öz dünyanız olduğunu görəcəksiniz. Hər dəfə bir neçə dəqiqə tək, rahat, və sakit hiss etmək istədikdə bu hissə qayıda biləcəyinizi, istədiyiniz zaman bu dünyaya özünüzü göndərə bilərsiniz. Həqiqətən bu sakitlik hissinə ehtiyac duyduğunuz vaxtlar var.


Xəstə öz-özünə fikrində "Üçü sayacağam, sonra təravətlənmiş və diqqətlə dolu olaraq oyanacağam, ". deyərək oyandı.

Diqqəti cəlb edən, ruhlandıran və gücləndirən suallar
Hipnozun ən vacib tərəflərindən biri, diqqəti yönəltmək, dolayı olaraq təlqin etmək və eyni zamanda gücləndirmək üçün suallardan necə istifadə edilməsidir.
Gündəlik həyatda suallar günahsız görünür. Başqa insanlar bizə bir sual verdikdə, bu, çox vaxt öz ehtiyaclarından qaynaqlanır və sual bizə bir şey bildiyimizi göstərir və bizə kömək etmək heç də çətin deyildir. Kömək, rəhbərlik, məsləhət və s. Xahişləri olan suallar bu kateqoriyaya düşür və diqqəti yönəltmək üçün çox faydalıdır.
Son tədqiqatlar bir insana sual verildiyi zaman cavab tapıldıqdan sonra beyninin şüursuz bir səviyyədə bütöv bir yaddaş sistemini axtarmağa davam etdiyini və şüurlu bir səviyyədə təmin edildiyini göstərir.
İnsan axtarışın davam etdiyini bilmirsə belə ağıl saniyədə 30 nöqtə axtarır. Şüursuz bir səviyyədə bu cür axtarışların nəticələri gündəlik həyatın çox tanış təcrübələrində görünür.
Unutduğumuz bir şey, şüurlu zehnimiz başqa bir şeyə keçdikdən bir neçə dəqiqə sonra qəflətən ortaya çıxır?
Qərardan nə qədər şüurlu şəkildə razıyıq, sonra birdən yeni şübhələr yaranır və bəlkə də qısa müddətdən sonra ən yaxşı cavab avtonom olur.
Ağlın açıq şəkildə razı qalmasından və başqa bir şeylə maraqlandıqdan sonra belə bir şüursuz axtarışın və tanınmanın suallara cavab olaraq meydana gəlməsi, erkən araşdırmalarımın təsdiqidir. Biri şüurlu, digəri şüursuz səviyyədə, iki tamamilə müstəqil tapşırıq ilə eyni vaxtda məşğul olmaq olar.
Altşüurun tanınmamış imkanlarından istifadə etməyə çalışırıq.

Altşüurun qaynaqlarından istifadə, dolayı yanaşmanın əsas mahiyyətidir, bunun sayəsində xəstəni hipnotik hadisələrə və terapevtik reaksiyalara cəlb etmək olar.


Hansı növ trans yaşamaq istərdiniz?

2. Bu transa girmək üçün sizə nə qədər vaxt lazımdır?

3. Trans başladığınızı necə hiss edə bilirsiniz?

4. Hələ də kifayət qədər oyaq olduğunuzu düşünürsünüz?

5. Artıq bir transa girdiyinizi nə dərəcədə hiss edirsiniz?

6. Trans nə qədər tez dərinləşəcək?

7. Dərin olduğu zaman bunu mənə bildirəcəksiniz, yaxşı?

8. Bu trans daha da dərinləşəndə nə ilə qarşılaşmaq istərdiniz? Yoxsa bunun sürpriz olmasını istəyirsən?


Bu sualların hər biri xəstənin daxili trans təcrübəsinin müxtəlif aspektlərinə assosiativ cavab verir. İlk üçlüyün nəticəsi əvvəlki transların təcrübəsinin reinteqrasiyası və eyni zamanda xəstənin indi onları yaşamağa motivasiyası olacaqdır.

4 və 5-ci suallar xəstələrə mövcud vəziyyətlərini qiymətləndirməyə və oyaqlıqdan transa keçməyə kömək edir. 6 və 7-ci suallar bu keçidi tamamlayır və siqnal sistemi yaradır ki, xəstələr terapevtə kifayət qədər dərinliyə çatdıqları zaman bildirsinlər. Beləliklə, suallar bir trans təcrübəsinə zəmanət vermək üçün bir yoldur. Sual, hipnozun hər hansı digər formasından daha çox, mümkün bir hipnotik reaksiya kimi ifadə oluna bilməsi üçün müəyyən bir fenomenin müəyyən aspektlərini avtomatik olaraq ehtiva edir.



Bölünmüş trans inkişafı

Bizə elə gəlir ki, trans hər şeyi bir anda tələb etməkdənsə, ayrı-ayrı fraqmentlər hazırlamaq daha yaxşıdır. Sual metodu xəstələrə tədricən trans yaşamağa imkan verir. Ayrıca terapevtə prosesi daim izləmək və hər an xəstənin harada olduğunu bilmək imkanı verir.


Niyə trans fraqmentlərini təhrik etmək daha yaxşıdır?

Kiçik bir trans yaradın, sonra başqa birini göstərin. Daha sonra isə onları əlaqələndirmək olar.


Bir şey bilməyinizə ehtiyac yoxdur, çünki bu an gələndə şüursuzunuz sizə bu biliyi verəcəkdir. Nəfəs sürətini [və ya başqa bir şey] nə vaxt dəyişdirəcəyinizi bilmirsiniz.
[narahat xəstə] Nə zaman hərəkət etməli olduğunuzu dəqiq bilmirsiniz. Əllərinizin və ya başqa bir şeyin harada olduğunu bilməyinizə ehtiyac yoxdur.
İstəyirəm ki, siz biləsiniz, başqa bir insanın nəyə inanmasından asılı olmayaraq, inamlarınız, altşüur inamlarınız, altşüur bilikləriniz - bu yalnız vacibdir. Həyatınız boyunca, körpəlikdən və ondan sonrakı dövrlərə qədər biliklər əldə etdiniz, ancaq bütün bu bilikləri zehninizin ön planında saxlaya bilmədiniz.
Bir gün bir nəfər hipnozdan oyanmaq istəmədiyini israr etdi. Mən bunu qəbul etdim, lakin başqa işlərim də olduğu üçün işin içindən belə çıxdım. Səmimi bir şəkildə qeyd etdim: ümid edirəm ki, tualetə getmə ehtiyacınız olmayacaq, çünki bu sizi oyandıracaqdır. Əlbətdə ki, subyekt tezliklə tualetdən istifadə etmək üçün anlaşılmaz bir ehtiyac olduğunu aşkar etdi və beləliklə, oyanmaq məcburiyyətində qaldı.
Əks vəziyyətdə, trans ehtimalını gücləndirmək istəyəndə deyə bilərik: "Oyaq qalmağa çalışın, sadəcə transa girməməyə çalışın." Şübhəsiz ki, subyekt bir neçə dəqiqəlik transa müqavimət göstərir. Və sonra asanlıqla transa girir.
Bu hal tərsinə səy göstərmək qanunu olaraq izah edilmişdir: bir insan nə qədər təlqinə qarşı çıxmağa çalışırsa, onu yerinə yetirmək ehtiyacı da o qədər güclü olur.
Bu zaman sizin şüurlu zehniniz başqa şeylərlə dolu olsa da, mən sizin altşüurunuzun nəsə etmək üçün sərbəst olmasına çalışıram. Və altşüurunuzun aktiv olmasından xəbərinizin olmamasını istiyirəm, çünki siz hər zaman şüurlu fəaliyyətinizlə maraqlanırsınız.
Trans zamanı əl ilə əlaqə

Transa girməyə hazırlaşarkən əllərinizi sərbəst uzatmalısınız.

"Düşündüyüm şeylərdən biri əllərinizin bir-biri ilə təmasda olmasına imkan verməməkdir." Dəqiq bilmirəm, amma bu əlaqə transa müdaxilə edir.
Xəstənin diqqətini bir suala və ya maraqlı bir mövzunun ümumi kontekstinə yönəltməklə onun problemi ilə məşğul olmaq imkanı yasradırsınız.
Şüurlu ağıl öz müstəqilliyinə və gücünə inanmaq istəyir. Əslində, şüur həmişə bir növ fokus nöqtəsinə sahibdir və buna görə də bu ani fokusa girməsi ilə məhdudlaşır.
Subyekt hər şeyi bir anda həll edə bilməz; həyatımızın hər anında biz altşüur proseslərindən asılıyıq.
Bir şeyi görmək üçün gözlərimizi açıq saxlamalıyıq. Ancaq daha əvvəl gördüyünüz mənzərəni bərpa etmək üçün xatirələrinizin olduğu altşüurunuzu işə salmalısınız.

Bir insanın bir transa girməsini istəyirsinizsə, onu altşüuruna etibar etməsinə öyrətməlisiniz. Trans vəziyyətində altşüur, şüurlu ağılın mühakimələrindən azad olmalıdır.


Şüurlu ağıl altşüurun bildiklərini unuda bilər, bununla yanaşı həmin məlumatın bir hissəsi altşüurda qala bilər. Yəni beyin şüurlu və şüursuz olan iki ayrı sistemdir. İdeal insan şüurla şüursuzluq arasındakı mübadiləni qəbul etməyə hazır vəziyyətdədir. Uşaqlar sərt şüurlu münasibətə qapılmırlar və buna görə də böyüklərin görmədiklərini görə bilərlər.

Zehni altşüura güvənməyi öyrətmək
Bunun ardınca bunu sizə demək istərdim: ertəsi gün gecə yuxularınızı xatırlamağa ehtiyac yoxdur. Bu gün bir yuxu görə bilərsiniz və bu yuxunu xatırlamadan bir il gözləyin. Bu yuxunun bir hissəsini sabah və digər bir hissəsini isə bir həftədən sonra xatırlaya bilərsiniz. Yuxunuzu xatırlamağınız ehtiyacınıza uyğun olmalıdır. Xatırlamağa cəhd etmək lazım deyil.
Beyninizdə müəyyən təcrübələrin qeydə alınması vacibdir. Bir gün onların iştirakı lazımlı olacaq.Onların orada olduğunu bildiyinizdən xəbərdar olmalısınız. Hər zaman doğru zamanda lazımi şeyi etmək vacibdir. Bilin ki, özünüzə arxalana bilərsiniz.
Xəstə problemləri qazanılmış məhdudiyyətlərlə əlaqədardır. Transın məqsədi, xəstənin geniş istinad sistemlərinin bu məhdudiyyətlərini yumşaltmaqdır. Şüur bloklarından qurtulduqdan sonra problemin həlli sərbəst və necə deyərlər, şüursuz bir səviyyədə baş verə bilər.

İdeal bir vəziyyətdə, hipnozçu əvvəlcə ağılın mənzərəsini xəstə tərəfindən əldə edilən məhdudiyyətlərlə dolaşmaqdan azad edir və sonra xəstələrə şüurlu şəkildə idarə olunan təfəkkürün köməyi olmadan özlərini içəridən, şüursuz bir səviyyədə yaratmaq və yenidən qurmaq üçün bənzərsiz həyat təcrübələrini və birliklərini istifadə etməyə kömək edir. Buna görə tranc, şüursuz bir öyrənmə prosesidir.

İnsan davranışlarında avtomatizm altşüur olduqda və şüur müdaxilə etmədikdə , ən yaxşı nəticənin əldə olunacağına inanıram. Subyektə hekayələrlə dolayı təsirə müraciət etdikdə, xəstə altşüuru ilə mənəvi əlaqə qurulduğunu hiss etmir.
Hekayəni izah edərkən həkim xəstənin diqqətlilik dərəcəsini, istər konsentratlı, istərsə fikirli olmadığını, ürəyinə yaxın hər şeyi götürdüyünü və ya yalnız səthi maraq göstərdiyini müəyyənləşdirir.
Diqqətlə dinləyən bir dinləyici hərəkətsizdir və uzun müddət bir mövzuya fokus ola bilər. Narahat bir dinləyici isə hərəkətlərində daha narahat olur və diqqətini bir mövzudan digərinə keçirir.
Bir insanın diqqət dərəcəsi, özü ilə daha çox məşğul olmağından, daxili dünyasından, duyğularından, düşüncələrindən və hərəkətlərindən və ya ətrafındakılardan asılıdır.

Hekayələr gündəlik şüuru yayındırır və pozur və bununla da xəstəni hipnotik vəziyyətdə qalmağa kömək edir. Xəstə daha açıq, ilkin və sonrakı təlqinə daha həssas olur. Hekayələri xəstəni hipnotik trans vəziyyətinə gətirmək üçün bir müqəddimə kimi danışmaq lazımdır.


Xəstəni hipnoz zamanı nə hiss edəcəyi ilə tanış etmək üçün hipoterapevt bunu bir sıra nümunələrlə izah edir. Məsələn hipnoz vəziyyəti yaşamış bir insanın duyğuları haqqında danışır. Hekayə huşsuz olaraq xəstənin hipnotik hisslərini, hipnozda batırma təcrübəsi ilə "müdrik" şəkildə özünə ötürməsi üçün seçilir və təqdim olunur. Beləliklə, həkim dolayı təlqinə nail olur.
Maraqlı hekayələr subyekti yayındırmağa və fikirlərini fərqli bir istiqamətə yönəltməyə kömək edir. Bu üsul ağrı sindromlarında xüsusilə təsirlidir. Hekayələr yaddaşda iz buraxır və bununla da təlqini şüurda möhkəmləndirir.

Hekayələrin məqsədi xəstəni simptomlarından yayındırmaq deyil, özünə inam qazandırmağa və öz gücü ilə sağalmağa kömək etməkdir.


Həyatımızın çox hissəsi altşüur tərəfindən təyin olunur. İnsan həyatı əvvəlcədən müəyyən edilmişdir. Altşüur o qədər də dəyişməz. Bu günə qədər toplanan təcrübələrimizin hamısı şüurumuzla yanaşı altşüurumuza da təsir göstərir. Əgər ilham verən bir şey oxusam, altüurum dəyişər. Şəxsən mənim üçün çox vacib olan bir insanla qarşılaşsam, altşüurum dəyişər.
Əslində, hər hansı bir psixoterapiyanın müsbət dəyəri açıq-aydın bir insanın dəyişmə qabiliyyətinə və böyük dərəcədə başqa bir şəxs və ya qrupla ünsiyyətin təsiri altına düşür. İnanıram ki, bu dəyişikliklər ən tez və dönməz olaraq psixoterapevt xəstəsinin şüursuz stereotiplərinə təsir etməyi hədəflədikdə baş verir və buna çox vaxt dəyər yönümləri və münasibətlər sistemi ilə işləmə daxildir.

"Hekayələr danışmaq" əlbəttə ki, qədim bir ənənəyə şamil edilir . Qədim dövrlərdən bəri tarix və məsəllər mədəni dəyərlərin, etikanın və əxlaqın ötürülməsi vasitəsi kimi xidmət etmişdir. Şirin bir qabıqla örtülmüş olsa belə ən acı həbi asanlıqla udmaq olar. Doğrudan da əxlaqi təlimatı ləğv etmək olar, lakin maraqlı izah olunan, maraqlı və xoş bir hekayə şəklində göstəriş və təlimatlar asanlıqla qavranılır. Bu baxımdan hekayələri, şifahi ötürülmənin yumor və maraqlı bilişsel məlumat hekayəsinə tibb, psixologiya və antropologiya sahəsindən az məlum olan faktlar şəklində daxil edilməsi kimi bir çox təsirli metoddan istifadənin nümunəsidir. Psixoterapevtik təlqinlər məzmunu həm xəstələrin narahatlığından, həm də terapevtin açıq məqsədlərindən uzaq olan hekayələrə daxil edilmişdir.


Trans hər kəsin yaşadığı təbii bir vəziyyətdir. Bu tip ən tanış vəziyyət, xəyallara batırıldığımız zaman meydana gəlir; transın digər formaları meditasiya, dua zamanı və ya bəzən "hərəkətdə meditasiya" adlandırılan eyni fiziki məşqləri edərkən meydana gələ bilər. Belə hallarda bir insan daxili vəziyyətlərin və hisslərin xarici əhəmiyyətə malik olmayan səslər və hərəkətlər kimi daha az əhəmiyyət kəsb etdiyini dərk edir.
Transda xəstələr tez-tez xəyalların, simvolların və altşüurun digər ifadə formalarının mənasını asanlıqla başa düşməyə başlayırlar. Bu vəziyyəti "şüursuz öyrənmə" adlandırmaq olar. Bu zaman xəstələr hər şeyə daha çox qadirdirlər, öz düşüncələri və gündəlik qayğıları ilə daha az maraqlanırlar. Hipnoterapistin təklqinləri mühakiməsiz qəbul olunur.
Xəstəyə bir transa girməyə kömək edən terapevt, diqqətini çəkir və içəri istiqamətləndirir, xəstəni daxili axtarışa və hipnotik reaksiyaya çağırır. Həm xəstənin ehtiyacları, həm də gözləntiləri ilə əlaqəli və terapevt işinin istiqaməti ilə əlaqəli hipnotik reaksiya xəstənin "geniş öyrənmə təcrübəsi" əsasında yaranır. Bu reaksiyanı təhrik etmək üçün terapevtik dolayı təlqinlər, müntəzəm bir söhbətin və ya maraqlı bir hekayənin tərkibinə daxil edilə bilər.
Terapevt, xəstənin diqqət səviyyəsini və cavab verməyə hazır olduğunu əks etdirən incə dəyişiklikləri diqqətlə izləyir. Bu dəyişikliklər üz ifadəsi, baxışların hərəkətsizliyi və demək olar ki, tam hərəkətsizlikdir.
Bu işarələr olduqda, terapevt xəstəsinin yüngül bir trans vəziyyətinə düşdüyünə əmin ola bilər. Daha sonra ona bir təlqin verə bilər və ya sadəcə deyə bilər " Bu vəziyyətdə qalın", bu zaman xəstənin çox güman ki, altşüurunun məzmunu ilə məşğul olduğunu bilir.
Nağıllar, dini məsəllər və xalq miflərinin nümunələrindən göründüyü kimi, hekayələrin quruluşu çox vaxt arxetipdir. Və xalq mifləri kimi bir çox hekayədə axtarış mövzusu da var.
Hipnoz tapşırıqlarını yerinə yetirmək Qızıl Dənizin arxasına yürüş etmək kimi qəhrəmanlıq cəhətlərini ehtiva edə bilməzdi, lakin subyektiv dram və daxili yerinə yetirmə hissi heç də kiçik olmur.
Hipnozun nəticəsi yaxşı bir film izlədikdən sonra kinodan çıxdığınız "aydınlanma aurası" na bənzəyir. Filmdə bir çoxumuz dəyişkən şüur vəziyyətlərini yaşayırıq. Bir və ya daha çox simvol ilə eyniləşdiririk və "dəyişən bir trans" təsirini yaşayaraq otağı tərk edirik.
Ancaq bu hiss uzun sürmür - ən çox on-on beş dəqiqə. Əksinə, hipnoza baş çəkən insanlar illər sonra dinlədikləri hekayələrə qayıtdıqlarını görürlər. Bundan əlavə, "öyrənmə hekayələri" bu müsbət təsiri gücləndirir, tamamlayır və istiqamətləndirir. Hekayələr yeni məlumatlar verir, yeni hisslər oyadır və yeni təcrübələr üçün təkan verir.
İllərdir həyatla bağlı günahkar bir düşüncə kədərindən yaxa qurtara bilməyən bir xəstə, hipnozun tolerant və həyatı təsdiq edən fəlsəfəsi şəklində hekayələrlə mükafatlandırılır.

Rabitə, altşüur da daxil olmaqla müxtəlif səviyyələrdə gedir. Bu görüşlər xəstəyə həm oyaq vəziyyətdə, həm də hipnotik vəziyyətdə ötürülə bilər. Və sonra tamamilə bütün qurulmuş düşüncə dairəsinə etibar etməyinin lazım olmadığını görə bilər. Subyekt məhdud fəlsəfəsinin və məhdud psixoloji münasibətlərinin əsiri qalmaq məcburiyyətində deyil. Qismən bu hekayələr vasitəsilə həm şüurlu, həm də şüursuz səviyyədə həm qəbul etmək, həm də rədd etmək üçün yeni imkanların olduğunu başa düşməyə başlayır.


Bəzən xəstələr özlərini hekayələrin personajları ilə və ya ortaya çıxan problemləri uğurla həll edən müdrik və bacarıqlı bir adam kimi tanıdırlar. Məsələn, hekayələrdəki valideynlər rəhbər qüvvələr, sevgi və dəstək mənbələri və ya altşüur liderlik mənbələrini təmsil edə bilərlər.
Hipnozçu tez-tez hipnotik düsturlara baş vurur: "Harada olursunuzsa olun, səsim də sizi izləyir." Bu ifadə ona immersiya dərinliyindən asılı olmayaraq bir trans ilə bir xəstə ilə əlaqə saxlamağa kömək edir və eyni zamanda hipnotik təlqin üçün bir siqnal kimi xidmət etdi. hipnotik bir transda, hipnoloqla xəstə arasındakı fərq yox olur.
Və sonra xəstə hipnoloqun səsini sanki başında səslənir - sanki öz daxili səsi kimi eşidir. Onun səsi sənin səsinə çevrilir və səsi sən harada olursan səni izləyir.
Ən vacib və faydalı yanaşmalardan birini 'ağıl oxumaq' adlandırmaq olar. Xəstəni diqqətlə izləyib davranışlarını və reaksiyalarını incələyərək, onu həqiqətən tanımaq və düşüncələrini oxumaq olar.
Belə "bilik" çox yaxın bir əlaqəyə səbəb olur. Hər hansı bir psixoterapiyanın zəruri bir komponenti olan "uyğunlaşma" hipnoterapiya ilə daha dəqiq qurulur.
(Bu baxımdan, psixoterapiya ilə əlaqədar "yaxınlaşma" termini istifadə edən ilk Anton Anton Mesmer olduğunu bilmək maraqlı olacaq.) Ən çox psixoterapevt, hansı məktəbə mənsub olmalarından asılı olmayaraq, yaxınlaşmanın bir növ "münasibət" olduğunu qəbul edirlər həkim və xəstə, "əhəmiyyətin mərkəzi bir bağıdır.
Yaxın terapevtik əlaqələr xəstəyə təhlükəsizlik hissi, anlayış və etibarlılıq hissi verir. Bu cür dəstəklə o, daha böyük bir inamla və risk almağa hazırlıqla daxili və xarici aləmin reallığına cavab verməyə başlaya bilər.
Burada müzakirə olunan bu cür "bilik" psixoanalistin xəstəsi haqqında ümumiyyətlə "öyrənməsindən" tamamilə fərqlidir. Həqiqətən xəstə və ya simptomları haqqında çoxlu məlumat toplamağa ehtiyac qalmır.
Bədənin hərəkəti, nəfəs alma və ya nəbz (boyun üzərində görmək olar) kimi sadə əlamətləri müşahidə etməklə məhdudlaşmır. Hekayələri dinlədikdə xəstənin reaksiyalarını da müşahidə edin. Məsələn, bir xəstə hekayənin müəyyən bir nöqtəsində stress yaşayırsa, bu çox vacib bir şeyin təsir etdiyini göstərir. Sonra başqa bir hekayəni istifadə etmək olar və ya əvvəlki ilə işləməyə davam etmək olar, ancaq xəstənin reaksiyasını stimullaşdırmaq üçün hekayələr yalnız bir terapevtik deyil, həm də diaqnostik bir vasitədir.
Qeyd etdiyim kimi hekayələri suallar, yumor, lövhələr və xəstənin diqqətini, təəccüb, şok, şübhə və ya qarışıqlıq ilə cəlb etmək prinsipindən istifadə etmək olar. Hər hekayənin bir quruluşu və süjeti var, əksər hallarda gözlənilməz bir şəkildə başa çatır.

Hekayələr çox vaxt ən yüksək gərginlik anına səbəb olur, ardınca rahatlama və ya uğur hissi gəlir. Təhsil hekayələrindən istifadə aşağıdakı kimi tərtib etdiyim prinsipin əyani bir nümunəsidir: "Bir problem və ya çətinliklə qarşılaşdığınız zaman bu məsələni maraqlı etməyə çalışın.


Sonra məsələnin maraqlı tərəfinə diqqəti yönəldə bilərsiniz və görüləsi çətin işlərə əhəmiyyət verməyəcəksiniz. "Beləliklə, əvvəlcə xəstənin reaksiyalarında və simptomlarında bu maraqlı işin konturlarını müəyyənləşdirəcəksiniz.
Sonra başlanğıc üçün xəstənin niyyəti ilə bənzər bir və ya daha çox hekayə seçirsiniz və sonra ona daha uğurlu bir dizayn göstərəcəksiniz. Əvvəlcə xəstənin dünyasını modelləşdirirsən, sonra xəstənin dünyası üçün bir model yaradırsan.
Hipnozçu subyektə bir uşağın inkişafının təsvirlərini - öz əlini tanımağı, ayağa qalxmağı, gəzməyi və danışmağı - xəstənin öz inkişaf prosesi hissini oyatmaq üçün necə istifadə etdiyini izah edir.
Xəstəni ən erkən öyrənmə təcrübələrimə qaytaran hekayələr söylədikdə, yeni bir məsələnin həlli və ya bir trans vəziyyətində yeni bir bacarıq əldə etməsi uğursuzluqlarından xilas edir.
Bu zaman xəstə belə düşünür: eyni zamanda bu bacarıqları əldə edə bildiyimi yaxşı bilirdim. Praktik nəticə bu oldu ki, həyatımdakı digər çətinliklərin öhdəsindən gəlməyi öyrənə bilərəm.
Normal inkişafa dair aydın bir düşüncəyə sahib olun. Bu, bütün insanları bir modelə sığdırmaq demək deyil, əksinə, hər insanın "həqiqi" mən adlandırdığı şeyə bənzər bir normal, sağlam bir nüvəyə sahib olduğuna inanın.
Böyümə və inkişafın bir çox cəhətdən təhrif oluna biləcəyini bilin, ancaq terapevtin vəzifəsinin insanı öz "həqiqi yoluna" qaytarmaq olduğunu da bilin.
Terapiya və ya məşq kursuna başladıqda, çox vaxt həqiqi yolun başlanğıcına qayıtmaq faydalıdır. Bunun necə olacağına bir nümunəyə "Qalxmağı öyrənin" adlı hekayəmdə rast gəlmək olar.
"Təhsil almaq üçün buradasınız" adlı digər bir hekayəm isə inkişafın bütün mənasını ifadə edir və "öyrənməyə istiqamətlənmə" ni, öyrənməyə hazırlığı stimullaşdırır.
Subyektin diqqəti və özü ilə oynamaq bacarığına sahib olun. Hekayələrinizi danışaraq hər şeyi zarafat edin. Bu hekayələrdə insanlara, hətta tanımadıqları qaynaqlarının olduğunu xatırladın. Hamımızın istifadə etmədiyimiz qüvvələr, təbii qüvvələr var. Müvafiq həvəsləndirici təlqın və göstərişlərin köməyi ilə tez-tez bu qüvvələr işə tətbiq oluna bilər.

Yüklə 327,59 Kb.

Dostları ilə paylaş:
  1   2




Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©www.azkurs.org 2024
rəhbərliyinə müraciət

gir | qeydiyyatdan keç
    Ana səhifə


yükləyin