Zinakar kişi ancaq zinakar, yaxud müşrik bir qadınla evlənə bilər. Zinakar qadın da yalnız zinakar, yaxud müşrik bir kişiyə ərə gedə bilər.(Nur-3)



Yüklə 70.15 Kb.
səhifə1/3
tarix08.05.2020
ölçüsü70.15 Kb.
  1   2   3
6. İshaq rəvayət edir ki, o, imam Cəfərdən soruşub: "Bizim Kufədə bir əxlaqsız qadın yaşayır. Mən onunla evlənə bilərəmmi?". O soruşur: "O, bayraq asıb (özünün zina ilə məşğul olduğunu bəyan etmək üçün)?". Mən dedim: "Yox. Əgər o bayraq assaydı sultan onu həbs edərdi". Bu zaman imam dedi: "Onda onunla müvəqqəti evlən". Sonra o nökərinə tərəf əyilib ona nə isə dedi. Sonralar mən o nökəri görüb ondan soruşdum: "O sənə nə demişdi?". Nökər dedi: "O, mənə dedi ki, əgər qadın bayraq assa da, onunla evlənməkdə günah yoxdur. Axı sən bununla onu haramdan qurtarıb halala təhrik edirsən" ("Vəsail əş-Şiə", 14/454-455, fəsil 9).

Bu hədis "Vəsailuş-Şiə" kitabında 21-ci cild 29-cu səhifədə yerləşir."Vəsailuş-Şiə" 21/29 "Zinakar qadınla mut`anin haram olmaması" fəsli

Hədisdə vəhhabilərin qarınlarının ağrısı zinakar qadinla nigahın icazəli olmasıdır. Dəlil olaraq da bu ayəni gətirirlər:

Zinakar kişi ancaq zinakar, yaxud müşrik bir qadınla evlənə bilər. Zinakar qadın da yalnız zinakar, yaxud müşrik bir kişiyə ərə gedə bilər.(Nur-3)


Bu ayənin mə`nasında əhli-sünnədə ixtilaflı nəzərlər vardır. Təəssüf ki, bu barədə bəhs etməyə doğru-dürüst vəhhabi tapmaq mümkün deyil. Odur ki, özümüzü yormadan Şeyx Əbdül-Əziz Əl-Fouzandan bir sitatla onlara cavab verək:

أما عن نكاح الزانية غير التائبة فقد اختلف العلماء في حكمه، الأول: أنه يحرم نكاح الزانية قبل توبتها وهو مذهب الحنابلة.
الثاني: أنه يجوز نكاح الزانية قبل توبتها وهو مذهب الحنفية والمالكية والشافعية

Alimlər tövbə etməmiş zinakar qadınla nikahın hökmündə ixtilaf etmişlər.
Birinci: Tövbə etməmişdən öncə zinakar qadınla nikah haramdır. Bu Hənbəlilərin məzhəbidir.
İkinci: 
Tövbə etməmişdən öncə zinakar qadınla nikah caizdir. Bu Hənəfilərin, Malikilərin və Şafilərin məzhəbidir.

Həmçinin hədisdə bu cümləyə diqqət edin: "Axı sən bununla onu haramdan qurtarıb halala təhrik edirsən"

İndi baxaq görək qarşı tərəfin fətvalarında bu barədə nə deyilir:

ولكن على فرض أنه قد وقع فهو صحيح لقول جمهور أهل العلم بصحته مع الكراهة إن وقع قبل التوبة كما بينا، ولا شك أن من نكح امرأة بقصد إعفافها عن الزنى وإعانتها على التوبة سيجد ثواب نيته الحسنة وفعله الجميل

Lakin fərz etsək ki, o , bunu etmişdir (zinakar qadınla evlənmişdir). Elm əhlindən cümhurun nəzərinə görə əgər (zinakar qadınla evlilik) tövbə etməmişdən öncə olsa, kərahətlə də olsa belə (nikahı) səhihdir. Necə ki, bunu bəyan etmişdik. Şəkk yoxdur ki, kim bir qadınla onu zinadan çəkindirmək və tövbə etdirmək məqsədilə evlənsə xoş niyyətinin və gözəl əməlinin savabını tezliklə alacaqdır


94189-cu fətva "Fətva mərkəzi" "Fəsaddan uzaqlaşdırmaq məqsədilə zinakar qadınla evlənmənin hökmü"

Həmçinin:

الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أما بعد: فقد اختلف أهل العلم في الزواج بالزانية فذهب بعضهم إلى منعه، وذهب أكثرهم إلى جوازه مع الكراهة، وهو الراجح كما في الفتوى رقم: 5662

33924-cü fətva

وذهب الجمهور ومنهم مالك وأبو حنيفة والشافعي إلى جوازه مع الكراهة، وأجابوا عن حديث مرثد بأن الزانية التي في الحديث كانت مشركة. وأجابوا عن الآية بجوابين أحدهما: أن الآية منسوخة بقوله تعالى (وأنكحوا الأيامى منكم)، كما تقدم.
والجواب الثاني: هو أن المراد بالنكاح في الآية هو الزنا بعينه، والغرض التنفير من الزنا وتقبيحه، ورجح الإمام الطبري هذا القول فقال: لو كان المراد بالآية النكاح لكان المعنى أن الزاني لا يجوز له أن يتزوج إلاّ الزانية أو المشركة، ومعلوم أنّ الزاني المسلم لا تحل له المشركة، لقوله تعالى: (ولا تنكحوا المشركات حتى يؤمنَّ) وكذلك الزانية لا يحل لها الزواج بالمشرك فتبين أن معنى الآية أن الزاني لا يزني إلا بزانية أو مشركة.
والراجح والله أعلم ما ذهب إليه الجمهور من جواز تزوج الزانية مع الكراهة بعد استبراء رحمها، وأن تكون ممن يجوز نكاحها وهي المسلمة أو الكتابية.

5662-ci fətva

Səid bin Yasər rəvayət edir ki, o, imam Cəfərdən müvəqqəti nigah bağlayarkən qadınla vərəsəlik haqqında heç nə şərtləşməyən kişi haqqında soruşur. İmam deyir: "Danışılıb, ya yox- onların buna ixtiyarları çatmır"

عن سعيد بن يسار ، عن أبي عبدالله ( عليه السلام ) قال : سألته عن الرجل يتزوج المرأة متعة ولم يشترط الميراث ؟ قال : ليس بينهما ميراث اشترط أو لم يشترط

..................Qadınla müvəqqəti izdivac edərkən mirası şərtləşməyən kişi barədə soruşdum. Dedi: Şərtləşsələrdə şərtləşməsələrdə onlar arasında miras yoxdur.


Məl`un vəhhabi sanki Şeyx Hürr Amilinin hədisdən həmən sonra yazdığı sözləri oxumur. Şeyx yazır:

أقول : حمله الشيخ على اشتراط سقوط الميراث قال : وإنما يحتاج ثبوته إلى شرط لا ارتفاعه

(Mən Hürr Amili)Deyirəm: Şeyx(Şeyx Tusi) bunu miras hüququndan məhrum olma şərtinə həml etmişdir. Çünki mirasa sahib olmanın şərtə ehtiyyacı var, məhrum olmanın deyil.


"Vəsailuş-Şiə" 21/68

Yə`ni: Mirasdan məhrum olmanı şərtləşsələrdə şərtləşməsələrdə onlar arasında miras yoxdur.

Biraz daha aydın olmaq üçün Şeyx Hürr Amilinin bu hədisi götürdüyü mənbəyə yə`ni Şeyx Tusinin "əl-İstibsar" 3/150 548-ci hədisdən yə`ni eynilə bu hədisdən sonra yazdığına nəzər salaq:



فلا ينافي الخبرين الاولين لان الوجه فيه انه لا ميراث بينهما سواء اشترط نفي الميراث أو لم يشترط لان من الاحكام اللازمة
في المتعة نفي التوارث، وإنما يحتاج ثبوت الموارثة إلى شرط، والذي يدل على ما ذكرناه

Əvvəlki iki xəbərlə uyğunsuzluq(ziddiyyət) yoxdur. Çünki (kişi və qadın)mirasdan imtina etməni şərt etsələrdə etməsələrdə onlar arasında (muvəqqəti izdivacda) miras yoxdur. Mut`ənin hökmlərindən biridə qarşılıqlı mirasın olmamasıdır. Mirasa sahib olmanın şərtə ehtiyyacı var. Dediklərimizə dəlil olaraq...................



Şeyx Tusi "Əl-İstibsar" 3/150

8. Müvəqqəti nigah bağlayan qadın nə zövcə, nə də cariyə adlanmır. Ona icarəyə götürülən qadın ("musta'cirə") deyilir.

Zurara rəvayət edir ki, o, imam Cəfər əs-Sadiqdən müvəqqəti nigah bağlanılan qadınların icazə verilmiş dörd qadına aid olub-olmamasını soruşduqda, o belə cavab verib: "İstəyirsən lap mini ilə evlən, axı bunlar icarəyə götürülən qadınlardır" ("Vəsail əş-Şiə", 14/446-447).

Birincisi bu iftiraçı haradan götürüb ki, muvəqqəti nikah bağlanılan qadına zövcə deyilmir?

O ki, qaldı məhz bu hədisə:

عنه عن الحسين بن محمد عن أحمد بن إسحاق عن سعدان بن مسلم عن عبيد بن زرارة عن أبيه عن أبي عبدالله (ع) قال: ذكر له المتعة أهي من الاربع؟ قال: تزوج منهن ألفا فانهن مستأجرات.
Ravilərdən Sa`dan b. Muslimin etimadlı ravi olmağı rical kitablarında təsbit olunmamışdı. 
سعدان بن مسلم

http://www.al-khoei.us/books/index.php?id=7409



Digər tərəfdən qadınları "mustə`cirat" مستأجراتadlandırılmaqda nə eyib var? Azərbaycan dilində "icarəyə götürülən qadınlar" sözündən xoflanmaq lazım deyil. Çünki bu tərcüməçının fantaziyasıdır. Hədisdə "Mustə`cirat" kəlməsinin mə`nası "mehri verilmiş qadınlar"dır.
"Onların mini ilə evlən. Çünki onlar mehrləri ödənilmiş qadınlardır. (hansı ki, bu mehrlə onlarla nikah halal olur)


Mustə`cirat sözünün kökü "Əcr" dir. "Əcr" sözü də Quranda neçə-neçə ayələrdə "Mehr" mə`nasına şamil olunmuşdur. Məsələn elə mut`a barədə olan ayə:

فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً
İstifadə (mütə) etdiyiniz qadınların mehrlərini lazımi qaydada verin!(Nisa-24)

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا أَحْلَلْنَا لَكَ أَزْوَاجَكَ اللَّاتِي آتَيْتَ أُجُورَهُنَّ
Ya Peyğəmbər! Mehrlərini verdiyin zövcələrini............(Əhzab-50)

Bu cür bir çox ayələri misal gətirmək olar.

Nəzərə alsaq ki, vəhhabilərdə düşünmə qabiliyyətli demək olar ki, sıfırdır əl-Qurtubininl-Cami li əhkamil-Quran" təfsirindən məhz mut`a ayəsində "Əcr"sözü barədə deyilənləri nümunə üçün gətirək:

قوله تعالى : {فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً} الاستمتاع التلذذ والأجور المهور ؛ وسمي المهر أجرا لأنه أجر الاستمتاع ، وهذا نص على أن المهر يسمى أجرا ، وذلك دليل على أنه في مقابلة البضع ؛ لأن ما يقابل المنفعة يسمى أجرا


Поделитесь с Вашими друзьями:
  1   2   3


Verilənlər bazası müəlliflik hüququ ilə müdafiə olunur ©www.azkurs.org 2019
rəhbərliyinə müraciət

    Ana səhifə